Статут школи


Ліцензії на провадження освітньої діяльності



Наказ про підсумки державної атестації


Структура та органи управління

 


Кадровий склад вчителів закладу

№                   ПІБ                                               Посада                                      Категорія

1. Кобець Юрій Дмитрович             Директор школи,                              Вища

                                                                    вчитель інформатики

 

2. Лім Юлія Вікторівна                      Заступник з НВР,                              ІІ

                                                                    вчитель історії

 

3. Железняк Валентина                    Вчитель хімії                                      Вища

    Миколаївна     

 

4. Николина Олена Петрівна          Вчитель математики                      Вища  

 

5. Загорський Олег Антонович      Вчитель трудового навчання     Спеціаліст 

 

6. Загорська Анжеліка                       Вчитель української мови,           І

    Олександрівна                                  літератури

 

7. Рюмін Володимир                           Вчитель фізкультури                      І

    Вікторович                                       

 

8. Бардадим Наталя                            Педагог-організатор                        Спеціаліст

    Миколаївна

 

9. Гринцевич Олена                             Вчитель                                                 Вища

    Вікторівна                                           початкових класів

 

10. Кобець Ірина Володимирівна   Вчитель                                                  Спеціаліст

                                                                     початкових класів

 

11. Подзолкова Галина Петрівна     Вчитель                                                  Спеціаліст

                                                                      початкових класів

 

12. Мартиненко Альона                      Вчитель                                                  І

      Сергіївна                                             початкових класів

 


Інформація про матеріально-технічне забезпечення закладу освіти


Територія обслуговування


Форма освіти

 

Очна денна


Мова освітнього процесу

 

Мова освітнього процесу - українська.


Наявність вакантних посад,

порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення

 

      Посада                                    Кількість годин навантаження

Вчитель англійської мови                                                                                      21


Результати моніторингу якості освіти

 

Рівень навчальних досягнень  за  2020/2021 навчальний рік

по предметам

 

№ п/п

Предмет

К-сть учнів

Рівень навчальних досягнень

Якість знань

Рівень навче-ності %

П

С

Д

В

1.

Українська мова

46

-

24

16

6

48

54%

2.

Українська література

46

-

19

19

8

58

59%

3.

Зарубіжна  література

46

-

21

17

8

54

57%

4.

Історія України

38

-

17

13

8

55

59%

5.

Всесвітня історія

40

-

22

11

7

45

55%

6.

Біологія

40

-

19

12

9

52

59%

7.

Географія

40

-

21

13

6

47

55%

8.

Інформатика

46

-

26

14

6

43

53%

9.

Природознавство

6

-

-

5

1

100

70%

10.

Основи здоровя

46

-

12

18

16

74

69%

11.

Мистецтво

17

-

3

6

8

82

76%

12.

Математика

14

-

6

6

2

57

57%

13.

Алгебра

32

-

18

10

4

44

53%

14.

Геометрія

32

-

19

9

4

41

52%

15.

Фізика

32

-

14

11

7

56

60%

16.

Хімія

32

-

20

7

5

37

52%

17.

Англійська мова

46

-

23

14

8

50

57%

18.

Музичне мистецтво

29

-

6

12

11

76

72%

19.

Образотворче мистецтво

29

-

1

12

16

96

83%

20.

Основи правознавства

9

-

3

4

2

67

63%

21.

Трудове навчання

46

-

5

19

22

89

78%

22.

Фізична культура

46

-

2

31

13

96

73%

 

Рівень навчальних досягнень учнів за 2020/2021 навчальний рік

по класах

 

Клас

Кількість учнів

Із них з довідками ПМПЦ

Рівень навчальних досягнень

(без учнів, що мають довідки комісії ПМПЦ)

РН

%

П

С

Д

В

Кількість учнів

%

Кількість учнів

%

Кількість учнів

%

Кількість учнів

%

3

12

-

-

-

6

50%

5

42%

1

8%

53%

4

8

-

-

-

4

50%

2

25%

2

25%

59%

3-4

20

-

-

-

10

50%

7

35%

3

15%

55%

5

6

-

-

-

2

33%

3

50%

1

17

61%

6

8

-

-

-

4

50%

3

38%

1

12%

54%

7

15

-

-

-

11

74%

2

13%

2

13%

48%

8

8

-

-

-

6

76%

1

12%

1

12%

48%

9

9

-

-

-

4

44%

4

44%

1

12%

55%

5-9

46

-

-

-

27

59%

13

28%

6

13%

52%

10

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

11

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

10-11

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

3-11

66

-

-

-

37

56%

20

30%

9

14%

53%

 

Рівень навчальних досягнень учнів початкових класів 

2020/2021 навчальний рік

 

Предмет

Клас

Кількість учнів

П

С

Д

В

РН

%

Кількість учнів

%

Кількість учнів

%

Кількість учнів

%

Кількість учнів

%

Українська мова

3

12

-

-

6

50%

5

42%

1

8%

53%

Читання

3

12

-

-

2

16%

4

34%

6

50%

77%

Математика

3

12

-

-

5

42%

4

34%

3

24%

61%

Українська мова

4

8

-

-

4

50%

1

12%

3

38%

63%

Читання

4

8

-

-

-

-

4

50%

4

50%

82%

Математика

4

8

-

-

3

37%

3

37%

2

26%

62%

 


Річний звіт про діяльність закладу освіти 

за 2020/21 навчальний рік

   У 2020/2021 навчальному році робота шкільного колективу була спрямована на реалізацію ІІІ етапу науково-методичної проблеми «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору», Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України 16.05.2015 № 641 зі змінами внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 29.07.2019 № 1038, Концепції Нової української школи, Програми роботи з обдарованою молоддю та інших нормативних документів Міністерства освіти і науки України, наказів управління освіти і науки обласної державної адміністрації та відділу освіти, культури, молоді та спорту районної державної адміністрації.

Головна мета діяльності школи:

1. Забезпечення реалізації прав громадян на загальну середню освіту, умов для морального, інтелектуального, фізичного, художньо-естетичного розвитку.

2. Виховання громадянина-патріота  демократичного суспільства, яке визнає освіченість, вихованість, культуру найвищими цінностями, незамінними чинниками соціального прогресу.

При організації роботи на початку 2020/2021 навчального року було визначено головні завдання школи:

-       Працювати над проблемою школи «Розвиток ключових компетентностей учнів, підвищення рівня їх соціалізації та адаптації до життя в суспільстві шляхом удосконалення освітнього процесу на інноваційній основі»;

-       Створити умови для різнобічного розвитку особистості, індивідуалізації та диференціації навчання, перехід до особистісно орієнтованих педагогічних технологій;

-       Забезпе­чити опрацювання ІІІ етапу науко­во-методичної проблеми «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору»,  у зв’язку з цим освітню роботу буде спрямовано на реалізацію таких завдань:

-   підвищення професійної майстерності педагогів щодо здійснення процесу соціалізації особистості,

-   соціалізуюча спрямованість педагогічних інновацій,

-   поліпшення  міжособистісних стосунків між учасниками освітнього процесу,

-   правова освіта неповнолітніх,

-   активізувати роботу з батьками учнів з урахуванням вікових особливостей їх соціалізації, шляхом проведення спільних виховних заходів,

-   виховання школяра як людини моральної, відповідальної, людини культури з розвиненим естетичним і етичним ставленням до навколишнього світу і самого себе;

-   комплексна реалізація оздоровчих функцій шкільної освіти;

-   забезпечення реалізації права громадян на загальну середню  освіту, створення умов для здобуття загальної середньої освіти на рівні  державного стандарту та понад державний стандарт;

-   виховання патріота та громадянина: проведення циклу Уроків мужності, які стануть фундаментом формування у дітей та молоді сучасної національної ідентичності, забезпечення взаємодії громадськості, закладів освіти, культури  щодо патріотичного виховання учнівської молоді

-   налагодження партнерського діалогу з громадянським суспільством, прийняття суспільно значущих управлінських рішень після попереднього їх обговорення з неурядовими організаціями та експертним середовищем;

-   розширення повноважень піклувальної ради у здійсненні нагляду та контролю за діяльністю школи;

-   впровадження ефективних засобів та технологій пошуку, навчання, виховання й самовдосконалення обдарованих дітей та молоді:

-   проведення учнівських олімпіад, турнірів, конкурсів,  змагань, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів Малої академії наук України;

-   підтримка системи роботи з обдарованою та талановитою молоддю.

Першочерговими завданнями педагогічного колективу залишалося створення умов для різнобічного розвитку особистості, реалізації особистісно орієнтованого підходу до розвитку, навчання і виховання дітей і підлітків через відновлення змісту освіти; запровадження нових освітніх технологій на всіх ступенях навчання; підвищення ролі шкільних методичних об’єднань щодо організації цілеспрямованої роботи з обдарованими та здібними учнями; подальше впровадження Державних стандартів початкової, основної та повної загальної середньої освіти; формування ключових компетентностей учнів засобами усіх навчальних предметів; поліпшення виховної, зокрема національно-патріотичної роботи через реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді; зменшення негативних впливів на них соціального середовища; активізація правовиховної роботи щодо недопущення вчинення злочинів та правопорушень неповнолітніми; робота щодо забезпечення безпеки життєдіяльності учнів.

Педагогічний колектив працює над проблемою «Розвиток ключових компетентностей учнів, підвищення рівня їх соціалізації та адаптації до життя в суспільстві шляхом удосконалення освітнього процесу на інноваційній основі».

Обрання цієї теми пов’язане із загальною тенденцією до диференціації освіти, введення профільного навчання в старших класах. В умовах нашої школи це, в першу чергу, врахування індивідуальних  особливостей дітей з метою організації дієвого диференційованого підходу для розв’язання таких  задач:

По-перше, це дає  змогу краще працювати з  дітьми, які потребують корекції знань, або подолання відставання в опануванні програмового матеріалу.

По-друге, покращення роботи із обдарованими дітьми.

По-третю, завдання професійного росту самих вчителів, подолання застою.

Для з’ясування професійних інтересів вчителів, проблем, які виникають в ході освітнього процесу, заступником директора з навчально-виховної роботи та класними керівниками було організовано діагностику, результати якої використано при плануванні освітнього процесу і методичної роботи. Найважливіші питання шкільного життя розглядались на засіданнях педагогічної ради.

На початку 2020/2021 навчального року в школі  налічувалось 82 учні. Протягом навчального року прибув 1 учень, вибуло 2 учні. Всього на кінець навчального року 81 учень. Укомплектовано 9 класів із середньою наповнюваністю 10 учнів.

Оцінюванню підлягали 56 учень 4-9 класів. Учні 1-2 класів оцінювалися вербально, учні 3 класу підлягали формувальному оцінюванню. Шість учнів (13%) мають високий досягнення у навчанні», учень 9 класу Кобець Д. отримав свідоцтво з відзнакою. Достатній рівень навчальних досягнень учнів школи становить 24% (11 учнів), середній рівень навчальних досягнень – 63% (29 учнів). Початковий рівень навчальних досягнень відсутній.

Свідоцтва про базову середню загальну освіту отримали 8 учнів 9 класу.

Основними заходами дирекції школи і всього шкільного колективу щодо збереження контингенту учнів є впровадження програм, що задовольняють пізнавальні потреби різного рівня через систему основного та додаткового навчання (інваріантна частина навчального плану у поєднанні з адаптованою варіативною частиною).

Отримані досягнення свідчать про покращення індивідуальної роботи з учнями, посилення результативності використання варіативної частини робочого навчального плану. Упровадження в педагогічну діяльність інноваційних технологій  навчання (інтерактивні, проектні,  ігрові, інформаційно-комунікаційні, особистісно орієнтований підхід, проблемне навчання, створення ситуації успіху тощо) дає змогу зосередити зусилля на виконанні найактуальніших завдань реформування освіти, пов’язаних зі створенням умов щодо розвитку та соціалізації вчителів та учнів. З метою створення сприятливих умов для диференціації навчання, врахування та забезпечення подальшого розвитку інтересів, нахилів, здібностей учнів, формування конкурентоспроможності випускників на загальноєвропейському ринку впроваджується профільне навчання та поглиблене вивчення окремих предметів. Профільне навчання у закладі визначається з урахуванням інтересів школярів та їх батьків, перспектив здобуття подальшої освіти і життєвих планів учнівської молоді. За рахунок варіативної частини робочого навчального плану введені курси: «Вибрані питання алгебри» - 7 клас, «Охорона тварин» - 8 клас, «Культура мовлення та стилістика української мови» - 9 клас.

Постійно проводиться робота по відстеженню рівня навчальних досягнень учнів з кожного предмета. При аналізі рівня навчальних досягнень по предметах виявилося, що високий рівень знань (вище 60%) учні мають з таких предметів:  образотворче мистецтво – 89% (вчитель Загорський О.А.), основи здоров’я – 69% (вчитель Бардадим Н.М.), музичне мистецтво – 77% (вчитель Бардадим Н.М.), трудове навчання – 79% (вчитель Загорський О.А.), природознавство – 80% (вчитель Загорський О.А.), фізична культура – 78% (вчитель Рюмін В.В.), мистецтво – 64% (вчитель Загорський О.А.). Значно нижчий рівень навченості учнів з таких предметів: українська мова – 54% (вчитель Загорська А.О.), українська література – 60% (вчитель Загорська А.О.), алгебра – 50% (вчитель Николина О.П.), геометрія – 50% (вчитель Николина О.П.), історія України – 57% (вчителі  Лім Ю.В., Бардадим Н.М.), географія – 54% (вчителі Кобець Ю.Д., Железняк В.М.), фізика – 52% (вчителі Загорський О.А., Николина О.П.), зарубіжна література – 60% (Бардадим Н.М., Мартиненко А.С.), англійська мова – 57 (вчителі Гринцевич О.В., Кобець І.В., Подзолкова Г.П.).

Робота по відстеженню рівня навчальних досягнень учнів проводиться всіма вчителями з кожного навчального предмета, метою якого є своєчасна корекція навчальної діяльності вчителів та учнів, постійний зв'язок з батьківською громадськістю.

 

Учні систематично залучаються до участі в різноманітних конкурсах («Бобер», «Колосок», «Геліантус», «Соняшник»). Як результат співпраці і злагодженої діяльності вчителів  маємо досягнення у різних галузях:

- Куртасанов А., учень 7 класу, нагороджений Дипломом за зайняте ІІІ місце у обласному онлайн конкурсі майстрів художнього читання «Наша земля - Україна»;

- Іванова В., учениця 8 класу, нагороджена Дипломом за зайняте ІІ місце у конкурсі «Космос. Людина. Духовність»;

-  Онопко А., учениця 6 класу, зайняла І місце у Всеукраїнській акції «Птах року 2020 – Горлиця Звичайна»;

- Учнівський колектив 1 класу зайняв І місце у Всеукраїнській акції «Птах року 2020 – Горлиця Звичайна»;

- Лім Б., Барабаш А., Акулов М., учні 2 класу зайняли І місце у Всеукраїнському еколого-натуралістичному поході «Біощит»;

- Вихованці гуртка «Екологічний театр» під керівництвом Бардадим Н.М. зайняли ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі «Галерея кімнатних рослин»;

- Кобець Д., учень 9 класу зайняв ІІ місце у районних змаганнях з тенісу;

- Бондарюк К., учениця 7 класу зайняла ІІ місце у районних змаганнях з тенісу;

- Суділовська Є., учениця 6 класу, нагороджена Дипломом І ступеня за участь у обласному конкурсі декоративно-ужиткового мистецтва «Сміється писанка у всій її красі»;

- Танцювальний колектив «Південні зірочки» нагороджені Дипломом учасника Всеукраїнського конкурсу хореографічного мистецтва «Зимова казка»;

- Суділовська Є., учениця 6 класу зайняла ІІ місце у районному етапі обласної творчої акції «Поетичний камертон Ліни Костенко: патріотичні лейтмотиви»;

- Куртасанов А., учень 7 класу зайняв І місце у районному етапі обласної творчої акції «Поетичний камертон Ліни Костенко: патріотичні лейтмотиви»;

- Куртасанов А., учень 7 класу зайняв ІІ місце у районному етапі обласного конкурсу читців «Світлиця кобзаревих дум»;

- Махалова В., учениця 7 класу, зайняла ІІ місце в заочному конкурсі учнівських малюнків та плакатів «Мій біль - Чорнобиль»;

- Мартиненко І., Скрипець С., учні 4 класу зайняли ІІ місце в обласній акції «Допоможемо зимуючим птахам»;

- Учнівський колектив 5 класу зайняв ІІ місце в обласній акції «Допоможемо зимуючим птахам»;

- Скрипець Софія, учениця 4 класу, брала участь в конкурсі «Міс Весна - 2021» та нагороджена Дипломом «Міс грація»;

- Команда учнів школи зайняла ІІ місце у фізкультурно-патріотичному фестивалі «Козацький гарт» у номінації «стрибки через скакалку»;

- Команда учнів школи зайняла ІІ місце у фізкультурно-патріотичному фестивалі «Козацький гарт» у номінації «стрибки в довжину з місця»;

- Команда учнів школи зайняла ІІ місце у фізкультурно-патріотичному фестивалі «Козацький гарт» у номінації «естафета»;

Команда учнів школи зайняла ІІ місце у фізкультурно-патріотичному фестивалі «Козацький гарт»;

- Бондарюк К., учениця 7 класу, зайняла ІІІ місце у фізкультурно-патріотичному фестивалі «Козацький гарт» у номінації «Човниковий біг»;

- Николина О.П., вчитель математики, зайняла ІІІ місце у фестивалі-конкурсі «Математика навколо нас».

Відповідно за складеним графіком проводились предметні тижні: англійської мови, математики, початкових класів, хімії та біології, географії, української мови та літератури, правознавства, тиждень безпеки дорожнього руху, тиждень безпеки дитини.

Це вказує на систематичну роботу вчителів з розвитку творчих здібностей та інтересів учнів.

Дирекції школи слід посилити контроль за роботою вчителів із здібними учнями, за позакласною роботою з предметів. Вчителям необхідно посилити відповідальність за результативність своєї педагогічної діяльності, рівень викладання навчальних предметів. 

Рівний доступ до якісної освіти забезпечується багатьма факторами: насамперед кваліфікація вчителя, матеріально-технічна база (забезпеченість кабінетів наочністю, різним обладнанням, літературою).

Із 12 вчителів школи вищу освіту мають 8 вчителів, базову вищу – 4 вчителя. 4 вчителя мають вищу категорію, 3  вчителя  мають І категорію, 1 вчитель – ІІ категорію, 4 вчителі – спеціалісти. 2 вчителі мають педагогічне звання «старший учитель». Колектив стабільний.

Атестація 2022 року показала, що вчителі Подзолкова Г.П., Загорський О.А., Николина О.П., Бардадим Н.М. добре володіють сучасними методами навчання, впроваджує  на уроках інтерактивні та інформаційні технології. За результатами атестації вчителі Подзолкова Г.П., Бардадим Н.М., Загорський О.А. підтвердили кваліфікаційну категорію «спеціаліст» 11 тарифного розряду, вчитель Николина О.П. підтвердила вищу кваліфікаційну категорію.

Педагогічний колектив постійно займається самоосвітою. На нарадах при директору заслуховувалися творчі звіти вчителів щодо підвищення своєї педагогічної майстерності, з проблеми школи та власної проблеми. Всі вчителі здійснюють моніторинг якості освіти зі свого предмету, використовують різні види навчальної діяльності: пізнавальну, предметно-практичну, ігрову, спортивну, науково-дослідницьку, контрольно-оціночну, метод проектів, рефлексію. Йде перебудова роботи з учнями так, щоб дитина вчилася самостійно здобувати інформацію, щоб сама зробила висновок, адже тоді учні свідомо відчувають потребу пізнання.

Підвищенню фахової майстерності вчителів сприяла робота в рамках науково-методичної проблеми «Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах створення єдиного освітнього простору».

Продовжено участь педагогів школи у творчих заходах щодо формування педагогічної майстерності. Самоосвіта є важливою формою підвищення наукового, фахового та методичного рівня вчителя. В процесі самоосвіти за складеними індивідуальними планами вчителі вивчають нову літературу з педагогіки, психології, методики викладання навчальних предметів, матеріали передового педагогічного досвіду, знайомляться з педагогічними та методичними журналами, збірниками.

Пропуски занять без поважних причин учнями школи  відсутні, що вказує на злагоджену роботу класних керівників та дирекції школи з батьками та громадськістю. Дане питання стоїть на постійному контролі у дирекції школи.

Всі засідання педагогічної ради пройшли на високому рівні, вироблено методичні рекомендації. Методичний кабінет поповнився новими матеріалами: тематичними розробками вчителів, матеріалами педагогічних рад, семінарів, методичних бюлетенів, матеріалами курсів, олімпіад, вивчення та узагальнення прогресивного педагогічного досвіду вчителів.

Проводилися засідання методичних об’єднань, де обговорювалися питання організації та проведення контрольних робіт, перевірки навичок сформованості техніки читання, підготовки до педагогічних рад, самоосвіти, атестації, роботі над науково-методичною проблемою. На всіх методичних заходах учителі мали змогу поділитися своїм власним педагогічним досвідом, ознайомитися з досвідом роботи своїх колег, педагогічним досвідом колег району, області, країни.

Постійно проводилося вивчення матеріалів, наказів та інструктивно-методичних листів Міністерства освіти і науки України на щотижневих методичних оперативках.

Для підвищення якості викладання предметів все більше використовується комп’ютер. Проведено семінари, складено графік проведення уроків у комп’ютерному класі. В майбутньому, як і раніше, питанням інформатизації навчального процесу буде приділятися значна увага. Всі вчителі мають навички роботи з комп’ютером, 5 вчителів пройшли курси за програмою «Intel. Навчання для майбутнього». З метою реалізації програми «Сто відсотків» всі вчителі пройшли комп’ютерне тестування та отримали сертифікати «Microsoft. Цифрові технології».

Добре організована позакласна робота та робота гуртків (Бардадим Н.М. – «Екологічний театр», «Козацько-лицарський гарт»,    Тутова О.В. – «Хореографічний», Николина О.П. – «Основи науково дослідної діяльності», Загорський О.А. – «Школа безпеки», Рюмін В.В. – секція «Футбол»).

В гуртках займаються майже всі учні школи, що сприяло зайнятості учнів у позаурочний час, їх загальному розвитку, профілактиці правопорушень, бездоглядності, безпритульності та попередженню насильства серед дітей та підлітків.

Виховна робота в школі була спрямована на реалізацію Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, затверджену Указом Президента України від 25 червня 2013 року № 344, «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31 жовтня 2011 року № 1243, Закону України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», на виконання листів Міністерства освіти і науки України: «Про методичні рекомендації з патріотичного виховання» від 27 листопада 2014 року № 1/9-614, Листа Міністерства освіти і науки України «Деякі питання щодо створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок» від 27.06.2019 року № 1/9-414, Концепції Нової української школи (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року» Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018 (у 1-2 класах),  Державного стандарту початкової загальної освіти,затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 462 від 20.04.2011 (у 3-4 класах), «Методичні рекомендації для проведення бесід з учнями загальноосвітніх навчальних закладів з питань уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами та поведінки у надзвичайній ситуації» від 30 липня 2014 року № 1/9-385, «Про проведення уроків Мужності» від 13 серпня 2014 року № 1/9-412.

З метою забезпечення всебічного і гармонійного розвитку особистості учнів, у виховному процесі в 2020/2021 навчальному році головна увага приділялась питанням національно-патріотичного виховання, превентивного виховання, профілактики булінгу в учнівському середовищі, профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді, явищ дискримінації та насильства, збереження життя і здоров’я, громадянського виховання, підготовки до дорослого, сімейного життя.

Сучасний зміст виховання – це науково обґрунтована система загальнокультурних і національних цінностей. В 2020/2021 навчальному році за основний напрямок  у вихованні було обрано ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Завдяки цьому виховання в школі здійснюється для ідентифікації виховання саме із такими загальновизначеними цінностями та якостями.

Для вирішення поставлених завдань проведено тематичні місячники у формі КТС.

Національно-патріотичне виховання забезпечується через систему заходів, спрямованих на розуміння учнями громадського обов’язку, формування патріотичних почуттів, на прикладах історичних постатей України: Василя Сухомлинського, Івана Франка, Тараса Шевченка, Михайла Грушевського.

Національне виховання є невід’ємною складовою частиною виховного процесу в школі. З метою долучення учнів до найкращих традицій українського народу в школі проведено українознавчі заходи: День вишиванки, святкування Різдва Христового, Великодня, Трійці, Дня Соборності України.

Виконуючи завдання з удосконалення правового виховання дітей та підлітків, з метою активізації роботи педагогічного колективу й батьківської громадськості з попередження серед підлітків і молоді протиправних дій, організації та систематичного вивчення Законів України та інших правових актів у школі проводяться систематичні зустрічі з батьками, рейди класних керівників до сімей учнів. Систематично проводились виховні години на правову тематику. Проводились зустрічі із інспектором ювенальної превенції Іванівського відділення Національної поліції Бардадимом Ю.Р.

З метою відзначення пам’ятних дат проводились онлайн виховні заходи на честь 76-річчя перемоги над нацизмом у Європі; увічнення пам’яті захисників України, відзначення Дня Європи, Дня пам’яті жертв політичних репресій, відзначення Дня Чорнобильської трагедії; та виховні заходи на вшанування пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років; вшанування дня пам’яті Героїв Крут; вшанування пам’яті Небесної Сотні, відзначення Дня Гідності і свободи та інші.

З метою пропаганди здорового способу життя як невід’ємного елемента загальної культури особистості та з метою профілактики шкідливих звичок проводилась систематична робота класних керівників, педагога-організатора Бардадим Н.М., бібліотекаря Тутової О.В.  У вересні проведені Дні здоров’я для учнів 1-4, 5-9 класів. Вчитель фізкультури Рюмін В.В. проводив з учнями 1-9 класів «Веселі старти», «Козацькі забави».

З метою виконання Концепції громадянського виховання організовано роботу шкільного самоврядування яким керує педагог-організатор Бардадим Н.М.

Морально-естетичне виховання здійснюється через залучення учнів до роботи волонтерських загонів, банку «Милосердя», шефської допомоги ветеранам і вдовам, допомоги дітям із сімей, що опинилися в складних життєвих обставинах, системи виховних годин на морально-етичну тематику.

Психологічний супровід навчального процесу проводиться за такими напрямами: психодіагностична робота, консультаційна, корекційно-відновлювальна та розвивальна робота, просвітницька  діяльність із учнями, педагогами, батьками учнів, організаційно-методична робота та навчальна діяльність. Усі напрями забезпечують психодіагностичні дослідження, які носять комплексний, систематичний і прогностичний характер.

Створена власна система роботи з батьками, які є активними учасниками педагогічного процесу. Співпраця школи й батьків здійснюється за трьома основними напрямками: педагогічна просвіта батьків (батьківський всеобуч, класні батьківські збори, засідання за «круглим столом», тренінги); залучення батьків до освітнього процесу (проведення днів відкритих дверей, відкритих уроків для батьків, родинних свят, екскурсій, спортивних змагань разом із батьками, трудових справ); участь батьків в освітньому процесі.

Аналізуючи стан виховної роботи в школі, можна зробити висновок, що її ефективність цілком залежить від рівня налагодженої співпраці педагогічного й батьківського колективів та громадськості. Батьки постійно залучались до активного шкільного життя. І чим міцніші зв’язки, тим вища результативність проведених заходів. Батьки беруть участь у проведенні педагогічних рейдів під час канікул, чергують під час проведення масових загальношкільних свят, надають допомогу в організації художньої самодіяльності на громадських засадах. Особливо слід відмітити роботу в цьому напрямку класних керівників 1-9 класів та бібліотекаря школи Тутової О.В.

Формуванню позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та молоді сприяє проведення медичних оглядів учнів та вчителів. Під час роботи з підлітками та дітьми важливе значення має їх оздоровлення. Але у зв’язку з епідеміологічною ситуацією в країні пришкільний табір 2020 році не працював.

Звичайно дирекція школи намагається здійснити всі можливі заходи щодо зміцнення матеріально-технічної бази школи. Велику допомогу в цьому надає керівництво ПСГП «Південне» (Тиндюк А.К.), батьківський комітет школи.

 


Правила прийому до закладу освіти

    Правила прийому дітей до 1 класу закладу загальної середньої освіти:

            1. Зарахування учнів до 1 класу закладу загальної середньої освіти здійснюється на безконкурсній основі.

         2. Адміністрація навчального закладу зобов’язана вжити заходів для ознайомлення батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до закладу загальної середньої освіти, правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, що регламентують організацію навчально-виховного процесу.

      3. Зарахування учнів до закладу загальної середньої освіти проводиться наказом директора, що видається на підставі заяви, копії свідоцтва про народження дитини, за наявності медичної довідки встановленого зразка .

          4. Для зарахування учня до навчального закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають наступні документи:

               - заяву на ім'я директора школи;

               - копію свідоцтва про народження дитини;

               - медичну картку встановленого зразка.

      До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років, які за результатами медичного обстеження не мають протипоказань для систематичного шкільного навчання.

      Для зарахування учня до 10 (11) класу подаються наступні документи:

               - заява батьків або осіб, які їх замінюють;

               - копія свідоцтва про народження дитини;

               - медична довідка встановленого зразка;

               - документ про відповідний рівень освіти

      Документи, які необхідні для переводу з іншої школи:

               - заява батьків,

               - копія свідоцтва про народження дитини,

               - паспорт одного з батьків,

               - особова справа учня (учениці),

               - медична картка


Умови доступності закладу освіти

для навчання осіб з особливими освітніми потребами

 

В школі створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами,  забезпечено їх безперешкодним доступом до всіх приміщень школи.

Створено належні умови для перебування у закладі дітей з особливими освітніми потребами:

·         діє кнопка виклику;

·         організовано чергування вчителів та техпрацівників школи;

·         виконано  поточний ремонт туалету;

·         виконано поточний ремонт класних кімнат.

Усі основні приміщення школи мають природне та штучне освітлення, враховано використання кольорів, розташування меблів і обладнання відповідно до санітарних вимог. У закладі дотримується тепловий режим. Працює харчоблок. Забезпечується регулярність вологого прибирання, використання всіх видів провітрювання.

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.